Stały klient biura podróży
Czy biura podróży mogą zaoferować swoim stałym klientom coś więcej? Oczywiście! Biura podróży prześcigają się w ofertach by ponownie przyciągnąć do siebie klientów. Zazwyczaj są to stałe rabatu na wszystkie imprezy z katalogu. Ruchome rabaty na oferty last minute. Rabaty na poszczególne promocje. Stali klienci mają zazwyczaj oferowaną także gwarancję niezmienności ceny. Jak zostać stałym klientem? Zazwyczaj staje się to po trzeciej wycieczce z danym biurem podróży automatycznie. Stałymi klientami mogą stać się oczywiście tylko osoby pełnoletnie, ponieważ tylko takie osoby mogą zostać objęte jakąkolwiek promocje. Często jakiekolwiek akcje rabatowe lub konkursy czy promocje są skierowane wyłącznie do stałych klientów biura, dzięki czemu klienci czują się zaopiekowani przez biuro, przez co chętniej do owego biura podróży wracają. Stali klienci mają również możliwość zagwarantowania sobie pierwszeństwa do ofert last minute, dowiadują się o nich mailowo lub smsowo. Dla biura podróży jest to inwestycja w przyszłość, ponieważ taki klient, to pewny klient. Jeśli ktoś już raz skorzystał z usług danego biura podróży i był z tych usług zadowolony to jest duże prawdopodobieństwo, że przy kolejnym wyjeździe również skorzysta z usług tego biura. Warto, więc takie rabaty swoim klientom oferować.